البوم منير الجديد طعم البيوت



دي بردو مشكلة عندي كل لما احاول اضيف موقعي على جوجل يظهرلي الكلام اللي بالون الاحمر اللي في الصفحة دي

انا مش عارف بردو اية الموضوع دة يا ريت يا جماعة اللي عندة خلفية عن الموضوع دة بجد يساعدني


مكتوب كدة بالظبط في الصفحة


( خطأ HTTP عام: لم يتم العثور على 404لقد واجهنا خطأً أثناء محاولة الوصول إلى ملف Sitemap الخاص بك. يرجى التحقق من أن ملف Sitemap الخاص بك يتبع الإرشادات الخاصة بنا ويمكن الوصول إليه في المكان الذي قدمته، ثم أعد تقديمه. )


ولو ينفع لو ممكن يعني حد يعمل فية معروف ويضفلي موقعي في جوجل دة لو ممكن

4 Comments:

  1. Mohamed Nagah said...
    كريم اان بعتهالك بامتداد swf
    يعنى عاوزه برنامج مايكروميديا فلاش
    لو عندك سطبه لو مش عندك قولى انا ارفعهولك وهتشتغل وبعدين بعد ما تشتغل ترفعها على النت
    Site of love said...
    اوكي يا محمد انا معنديش البرنامج اللي انت بتقولي علية دة ممكن ترفعهولي بعد ازنك ؟؟
    وبالنسبة لموضوع جوجل دة بالله عليك لتساعدني فية هوة كمان علشان انا كل اما احاول اضيف موقعي يظهر كدة زي اللي في الصورة
    Mohamed Nagah said...
    كريم انا مش عارف اقرا الكلام اللى فى صورة جوجل دى والله حاول توضح دا بيظهر اما بتعمل اى باظبط لان الصوره مش بتكبر
    Site of love said...
    ( خطأ HTTP عام: لم يتم العثور على 404لقد واجهنا خطأً أثناء محاولة الوصول إلى ملف Sitemap الخاص بك. يرجى التحقق من أن ملف Sitemap الخاص بك يتبع الإرشادات الخاصة بنا ويمكن الوصول إليه في المكان الذي قدمته، ثم أعد تقديمه. )

    هوة دة الكلام اللي مكتو يا محمد بالظبط

Post a Comment